czwartek, 31 stycznia 2013

Wstęp

Moim pomysłem jest napisanie opowiadania na podstawie serii J. K. Rowling "Harry Potter".
Muszę też poinformować, że opowiadanie nie będzie wszędzie zgodne z oryginałem. Czasami mogę mieć trudność z powiązaniem faktów, więc po prostu je zmieniam.
Wszystkie nazwiska i nazwy, które się pojawią są przypadkowe, nie wyróżniam ani nie obrażam nikogo.  Postanowiłam zerknąć i mniej więcej zobaczyć jaka jest ilość blogów z opowiadaniami o Harrym Potterze.
Znalazłam ich bardzo dużo, ale na szczęście żaden z nich nie przedstawił mojej opowieści, którą chcę się z Wami podzielić. 
Fanów nie będę miała dużo, ale jeżeli ktoś już wejdzie, to daj Boże, żeby spodobały mu się moje bazgroły (chciałam napisać "wypociny", ale to chyba nie brzmi zbyt estetycznie, a nie chciałabym na wejściu zniechęcić czytającego). Komentarze, oczywiście, mile widziane! Chciałabym znać opinie oraz rady, dzięki którym opowiadanie mogłoby się rozwinąć.
Muszę się przyznać, że nie mam zielonego pojęcia, jak reklamować bloga i zanim zacznę pisać, to będę musiała się dogłębnie zapoznać z różnymi opcjami. Z instrukcji niczego się nie dowiedziałam, albo raczej nie wiedziałam jak ich szukać...
Od teraz staram się napisać pierwszy rozdział oraz ogarnąć całą wiedzę związaną z posiadaniem bloga.
Mam dziwne poczucie, że raczej trudno zrozumieć mój tok myślenia, gdyż jestem strasznie rozentuzjazmowana, ale z czasem się przyzwyczaję i będzie dobrze.
Nieważne, czy jesteś mugolem, szlamą czy czarodziejem. Ważne, że jesteś wiernym fanem serii J. K., czyli naszym kochanym Potterheadsem!

1 komentarz:

  1. Cudowne :) Piszesz naprawde nieźle ! Sorki że tak późno, ale dopiero co odkryłam Twojego bloga. Zapraszam do mnie ja niedawno zaczęłam, również pisze opowiadanie, ale o Guns n' Roses : http://gnr-sofine.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy