wtorek, 19 lutego 2013

The Versatile Blogger


Każdy nominowany blogger powinien:
- podziękować nominującemu na jego blogu;
- pokazać nagrodę 'The Versatile Blogger';
 - ujawnić siedem faktów dotyczących siebie;
- nominować dziesięć blogów, które jego zdaniem na to zasługują;
- poinformować o tym fakcie nominowane blogi. 


Nominowana przez:




Siedem faktów dotyczących mojej osoby:

  1. Nienawidzę grzybów, zwłaszcza w zupie.
  2. Miałam kilka zwierzątek - suczkę Kulkę; królika Baksa oraz kotkę Milkę.
  3. Moją ulubioną zupą jest grochowa.
  4. Kiedy miałam 3-4 lata razem ze starszą siostrą spędziłam dzień u babci bez rodziców. Przez cały czas powtarzałam takie słowa "Baba, tape. Baba, tape." W pewnym momencie babcia spytała się siostry o co mi chodzi. Okazało się, miałam na myśli kanapkę.
  5. Kiedyś bardzo nie lubiłam swojego imienia (Aleksandra), ale z czasem się do niego przekonałam. Wszyscy na ogół mówią na mnie Ola.
  6. Panicznie boję się pająków i innych owadów.
  7. Moim największym problemem jest lęk wysokości i klaustrofobia (nieuzasadniony lęk przed małymi, zamkniętymi i ciasnymi pomieszczeniami). 



8 komentarzy:

  1. "I ty Brutusie?".
    Oczywiście wezmę udział, doskonale cię rozumiem, bo sama już nie mam kogo nominować, a tuż to trzecie nominacja xD
    Jak jakieś opowiadanie mnie wciągnie, to nie ma wybacz, musisz się przyzwyczaić do moich odwiedzin!
    Tyle, że z moim pisaniem jest tak, że w tej chwili mam już pełny rozdział w głowie jak i prologa do drugiej księgi. No, a bynajmniej nie mam kiedy tego napisać, już w tej chwili uzależniam swoją siostrę od muzyki, aby choć na chwile wejść do świat internetowy. (Ma dwa latka i płacze mi kiedy tylko słuchawki jej wypadną - nie wiem jak się wytłumaczę rodzicom, ale co tam!).
    Mój dzień to koszmar! Wstaje o szóstej, idę na sześć godzin do szkoły i opiekuje się siostrą do dwudziestej, a teraz jeszcze masa zadań!
    Ostatnio też jestem kozłem ofiarnym!
    Się poskarżę!
    Życzę Ci, żebyś w końcu napisała ten rozdział, już doczekać się nie mogę!
    A teraz idę zrobić głupie mleka.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, masz wiele obowiązków.
      Ja również, do tego lenistwo mnie piekielne ogarnia, co za pech!
      Jutro postaram się napisać kolejny rozdział, szybko go obrobię i dodam!
      Sama się dziwię, że nic nie piszę, ale niedługo będę miała egzamin i w szkole spokoju nie dają...
      Chciałabym mieć taką malutką siostrzyczkę. Mam tylko starszą, która częściej mnie denerwuje niż raduje, ale da się żyć ;)
      Kozłem ofiarnym to i ja jestem (głównie z powodu książek), ale się nie daję, dla mnie wiedza, jaką posiadamy, jest naprawdę ważna. Te głupie docinki są tylko owocami głupoty intelektualnej rówieśników (filozof, ja).
      Dasz radę, tylko się nie poddawaj i miej głowę dumnie uniesioną, na świecie jest o wiele więcej ludzi, którzy zasługują na naszą uwagę!
      Jest mi tak ogromnie, niezmiernie miło, że spodobały Ci się moje bazgroły. Twoje opowiadanie jest naprawdę wspaniałe i też czekam na kolejne rozdziały! :)
      Ja właśnie popijam kakao, na dworze jak na Syberii.
      Odpozdrawiam, życzę weny, czasu, chęci i wytrwałości, oczywiście! :))

      Usuń
    2. Dziękuje za miłe słowa, ja osobiście wolałabym nie mieć młodszej siostrom wyobraź sobie, że rodzice Cię wykorzystują i musisz siedzieć z nią, gdy możesz robić milion innych ciekawszych rzeczy!
      Pochwale się i powiem, że już napisałam kolejny rozdział, no i nie mogę się doczekać, kiedy ty opublikujesz kolejny u siebie!
      Ja bynajmniej nie mam docinków (oprócz rodziców, którzy nie rozumieją, że istnieje życie w internecie i w książkach) od znajomych czy innej rodzinny.
      Choć obecnie przez trzy dni jestem "napastowana" przez chłopców w klasie (jest ich dwudziestu na 3 nasze dziewczyny), gdzie około pięciu z nich wymyśliło świetną zabawę "Z kim Monika się ożeni?". No i teraz proponują mi małżeństwa, nieźle się przy tym ubawią, a to wcale nie jest śmieszne.
      Zwłaszcza, że dwóch już dawało mi obrączki ;/
      Skąd je mają, nawet nie chce wiedzieć, no a inny już chciał do mojego ojca przychodzić!
      Ech skoda słów...
      Współczuje Ci z powodu starszej siostry, osobiście nigdy nie chciałam mieć starszej siostry - co innego starszego brata, który przyprowadzałby kolegów :D
      Zgadzam się też z tobą, nikt nie ma prawa z nas kpić z powodu tego, że lubimy książki. Jestem ciekawa, co powiedzą, gdy w końcu napiszesz własną książkę, która stanie się sławna na cały świat?
      Mam nadzieje, że tak się stanie, wtedy utrzesz im nosa :P
      Ponownie się rozpisałam :)
      Mam to w nawyku, najwidoczniej.
      Pozdrawiam i życzę dużo weny i chęci do pisania!
      Jak i świętego spokoju dla skupienia!
      No i dużo czasu na pisanie :D
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Ojej, dziękuję straszliwie. Tak strasznie mi miło :3 Teraz muszę pomyśleć jakie fakty ujawnić :D
    Dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam cieplutko!

    P.S. Weny w twoim opowiadaniu życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co!
      Twoje opowiadanie jest bardzo dobre i nie omieszkałam nie wynagrodzić Ci tej ciężkiej harówy związanej z prowadzeniem bloga i pisaniem opowiadania.
      Również pozdrawiam cieplutko, życzę owocnej pracy w pisaniu kolejnych rozdziałów :)

      Usuń
  3. Dziękuję za nominację. :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Szósty punkt opisuje mnie :)

    PILNIE POSZUKUJĘ DOMU DLA CZTERECH CZWORONOGÓW! Wejdź na: http://ratowanieswiata.blogspot.com/2013/07/o637-4dogs-podaruj-psu-usmiech-pilnie.html i sprawdź! Jeżeli możesz zaadoptować – wejdź. Jeżeli możesz dać psu tylko dom tymczasowy – wejdź. Jeżeli nie możesz zaadoptować – też wejdź! Ponieważ i tak musisz pomóc! BARDZO PILNA SPRAWA, POMOCY!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy